Impresije glazbe Molly Nilsson predočene slikama nizozemskih slikara pretežno 17. stoljeća, i jednog Rusa

Oni koje nazivam prijateljima i oni koji su mi obitelj tjednima provode teror nada mnom samo zato što slušam Molly Nilsson danonoćno i ne želim prestati. „Zar ne znate kako je biti zaljubljen u muziku?“, govorim u slušalicu, ali nitko ne čuje jer čuju samo Mollyn glas izobličen telefonskim žicama. Ni ja njih ne čujem najbolje dok ne počnu vikati, to je znak – „DAJ UGASI VIŠE JEBENU M-“ – da prekinem liniju i vratim joj se u naručje: samo Molly i ja, ja i Molly.

Ako volite Molly, valjda bar dijelom razumijete. Ako ne slušate Molly Nilsson i niste bili na njenom nedavnom koncertu u Močvari, ako ste bili na koncertu i svejedno ne slušate Molly Nilsson, možda propuštate nešto, a možda i ne. Ne poznajem vas, ne znam što tražite u životu.
Ovdje ćete pronaći moje impresije glazbe Molly Nilsson predočene slikama nizozemskih slikara pretežno 17. stoljeća, i jednog Rusa. Tako sam riješila problem. Problem je: želite drugima reći zašto nešto volite, ali nemate riječi. Ili imate riječi, ali ne želite reći toliko o sebi. Glazba i vi izgradili ste konstrukciju značenja i osjećaja i ne znate koliko je riječi previše da postane svima vidljiva, u punom sjaju svojih trulih i kristalnih djelića. A onda ste na internetu i nema potrebe da pišete, kad su sve što želite opisati naslikali još prije par stotina godina.

Wheat Fields (1670), Jacob van Ruisdael /
Going Places

goingplaces

Dead Frog with Flies (1630), Ambrosius Bosschaert the Younger /
I Hope You Sleep at Night

ihopeyousleepatnight

Ships in Distress off a Rocky Coast (1667), Ludolf Bakhuizen /
(Won’t Somebody) Take Me Out Tonight

takemeouttonight

Girl Reading a Letter by an Open Window (1657-9), Johannes Vermeer /
A Song They Won’t Be Playing on the Radio

asongtheywontbeplaying

A Still Life Of A Wanli Kraak Porcelain Bowl Of Citrus Fruit And Pomegranates On A Wooden Table, Gerrit Van Honthorst (1592-1656) /
I Hope You Die

ihopeyoudie

The Departure of William of Orange and Princess Mary for Holland (1677), Ludolf Bakhuizen /
The Closest We’ll Ever Get to Heaven

theclosestwelleverget

The Slaughtered Pig (1656), Barent Fabritius /
I’m Still Wearing His Jacket

imstillwearinghisjacket

Concert of Birds (1670), Melchior de Hondecoeter /
Hotel Home

hotelhome

Became Silent (1890), Nikolay Nikanorovich Dubovsky /
Skybound

skybound

Singel Bridge (1897), George Hendrik Breitner /
Worlds Apart

worldsapart2

P.S. neki su dijelovi sigurno misheard

Komentari
  1. obitelj
  2. Jakov
      • Jakov
Sitni, nebitni, zlonamjerni
Feministkinje i laž o velikom pank drugarstvu
Napokon superžena
Kultura silovanja: ti si kriva što si silovana
Chat of Thrones (S07 E01)
Povratak “Twin Peaksa”: 5.-9. epizoda
Napokon superžena
Treba li feminizmu Wonder Woman?
Book clubovi jučer, danas i sutra
Ljepotica i zvijer
Tjeskoba ženskog autorstva
Mit o nasilju
Nevoljena: o nemajčinstvu i ljubavi
Između očaja i privilegija
The VVitch i The Conjuring 2: horor obiteljskog života
Drugi pogled na Jelenu Veljaču
Koji je plejboj pravi za tebe: Dikan Radeljak, James Bond, Jabba the Hutt ili Ramsey Bolton?
GLAZBENI LEKSIKON: I Bet On Losing Dogs
Makeup savjeti za naredno političko razdoblje
Lana piše mejl igračicama prijestolja (S6 E4-10)
Yass, Queen – ohrabrivanje djevojaštva u “Broad Cityju”
Neka počne zlatno doba
Fatalna Amanda Knox
Proizvodnja Lolite
Koji je plejboj pravi za tebe: Dikan Radeljak, James Bond, Jabba the Hutt ili Ramsey Bolton?
Šteta što je kurva
Sitni, nebitni, zlonamjerni
Feministkinje i laž o velikom pank drugarstvu
Sitni, nebitni, zlonamjerni
Feministkinje i laž o velikom pank drugarstvu
Courtney Love: zauvijek luda kuja
Šuti i slušaj: nesavršena tišina savezništva
Transrodne žene su žene
O ženskoj šutnji i prešućivanju
Tamni poljubac paranormalnih ljubića
Monster girl
“Cosmo” i četvrti val feminizma
Ljeto u Černobilu
Neka počne zlatno doba
Savršena žrtva